Časté dotazy

Všeobecné dotazy

Co tiskárna Profiprints.cz nabízí?

Online tiskárna Profiprints.cz nabízí ofsetový tisk, digitální tisk, velkoformátový tisk, sítotisk, transferový tisk. Na stránkách společnosti jsou uvedeny všechny standardní výrobky.

 

Mohu u vás objednat výrobek, který nemáte v nabídce?

Ano, můžete, pokud je to v našich silách. Máte-li zájem o výrobu produktu, který není na stránkách uveden, kontaktujte nás prosím emailem na info@profiprints.cz a uveďte požadované parametry. Na základě dobře připravené poptávky pro vás připravíme kalkulaci bez dalšího upřesnění.
V e-mailové poptávce uveďte: formát, materiál a další informace, zejména počet stran, požadavky na další úpravu apod. Můžete také přiložit obrázek, vzorek, vizualizaci produktu.

 

Nejsem si jistý/á, jestli jsou má grafická data správně připravena. Mohu si objednat kontrolu tiskových dat?

Ano, je to možné. V košíku si můžete přidat kontrolu tiskových dat za 149 Kč (nejsme plátci DPH).

 

Nemám žádný návrh, mohu si objednat grafické zpracování?

Ano, samozřejmě. Kontaktujte nás prosím prostřednictvím emailu info@profiprints.cz. Na základě sdělených požadavků pro vás připravíme individuální cenovou nabídku. Naše grafické studio vytvoří návrh a zašle vám ho emailem ke schválení. Za naše služby si účtujeme ceny od 490(nejsme plátci DPH) za 1 hodinu práce. K výpočtu celkové ceny potřebujeme upřesnit zadání. Na vyžádání poskytujeme zákazníkům zdrojové soubory ke zhotoveným návrhům.

 

Nejsem grafik, proto si nejsem jistý/á, zda je můj návrh vhodný.

Máte-li pochybnosti o vhodnosti svého návrhu, zašlete nám svůj návrh k předběžnému posouzení na emailovou adresu info@profiprints.cz. Naši pracovníci návrh posoudí a poradí s případnou úpravou. V případě, že potřebujete odstranit pozadí, účtujeme si 190 Kč (nejsme plátci DPH). Mějte prosím na paměti, že u návrhů nahraných přímo do objednávek v systému profiprints.cz je prováděna pouze základní kontrola rozlišení obrázků, okrajů a barev.

 

Mohu se spolehnout, že můj návrh bude vytištěn správně, tj. podle toho, co vidím na obrazovce?

Obrazovky využívají barevné prostředí RGB, kdežto tisk využívá barvy CMYK. Vzhledem k rozdílnosti technologie tisku a způsobu zobrazování barev na většině monitorů není porovnávání barev při tisku s barvami vyobrazenými na obrazovce možné. Rozdíly mezi barvou při tisku a vyobrazenou na obrazovce nemohou být proto důvodem k reklamaci.

 

Objednávky

Jak mám učinit objednávku? Kde mám začít?

Nejprve zvolte zda potřebujete tiskovinu či texil. V horní části každé stránky jsou záložky s navigací, které vám usnadní výběr produktu.

Po zvolení produktu se zobrazí produkt/y a vy kliknete na požadovaný produkt (je-li jich více). Stručný popis produktu již obsahuje základní informace, které jsou nezměnitelné. Z nabízených voleb u produktu; nejčastěji: počet produktů, gramáž, formát si vyberte požadované volby. Pro určení pevné ceny je potřeba zadat všechny nabízené volby. Následně nahrajete tisková data. Tato volba je hned pod volbami produktu. Cena, která se vám zobrazuje je konečná (nejsme plátci DPH). Následně přidáte do košíku, včetně přiložených tiskových dat. V košíku najdete souhrn objednávky. Můžete si v něm ještě do nákupu přidat kontrolu tiskových dat, vytvoření tiskových dat či odstranění pozadí.

Dále následuje způsob dopravy a způsob platby. Zde si můžete vybrat bezpečnou online platbu platební kartou přes PayPal nebo bankovním převodem na základě zálohové faktury. Upozorňujeme, že zakázku zhotovíme až po obdržení vaší platby (ihned v případě online platby a za 2–3 pracovní dny
v případě platby bankovním převodem).

Následně vyplníte veškeré potřebné kontaktní údaje a odešlete objednávku. Poté jste buď přesměrováni na platební bránu nebo se Vám zobrazí údaje
k platbě převodem. Pokud byste např. přehlédli údaje k platbě, dojde Vám v každém případě do e-mailu zálohová faktura poté, co přijmeme objednávku. Zálohová faktura Vám tedy nemusí dojít ihned poté, co odešlete objednávku.

 

Jaká je doba výroby a dodání zboží?

Každý produkt má přednastavenou dobu výroby, která se zobrazí po vyplnění nabízených voleb. Doba výroby neodpovídá době dodání. Dodání kurýrem (po výrobě) trvá přibližně 2 – 3 dny. Po ukončené realizaci objednávky vám přijde e-mail s informací, že je objednávka; připravena k vyzvednutí
(v případě zvoleného osobního vyzvednutí) nebo odeslána kurýrní službou (v případě zvolené dopravy kurýrní službou).

 

Kde najdu informace o své objednávce?

Informace o Vaší objednávce naleznete v zaslaném e-mailu po provedení objednávky.

 

Nevím, co je s mou objednávkou? Jak zjistím stav své objednávky?

Informace o průběhu zpracování jsou zasílány elektronicky na e-mailovou adresu uvedenou v registračním formuláři či u nákupu bez registrace
v kontaktních údajích. Jsou zasílány veškeré informace, včetně potvrzení objednávky, její úhrady, předání do realizace, dokončení a odeslání.

 

Kdy mohu poslat soubory?

Soubory k objednávkám lze nahrávat kdykoliv během dne. Ideálně je však přiložte u objednávaného produktu, než produkt vložíte do košíku. Pokud byste zapomněli přiložit soubor, dopošlete nám ho na e-mail info@profiprints.cz a do předmětu uveďte číslo objednávky, které vám přišlo po provedení objednávky.

 

Kdy začne výroba mé objednávky?

Podmínkou k předání objednávky do výroby je zaslání správných souborů a provedení úhrady v pracovní dny do 16:00 hodin. Poté je objednávka předána do výroby. O předání objednávky do výroby budete informován/a e-mailem.

 

Jaká je cena za dodání kurýrem?

Dodání zboží kurýrní službou kamkoli v České republice je za 190 Kč. Od 5000 Kč je doprava po ČR zdarma. Pro více informací se s námi spojte na info@profiprints.cz.

 

Jaké nabízíte možnosti platby za objednávku?

Nabízíme dvě možnosti platby: bankovním platebním převodem nebo úhradu prostřednictvím platební brány PayPal. Při objednání zadejte požadovaný způsob úhrady. Dovolujeme si pouze upozornit, že v případě platby bankovním převodem bude výroba zahájena až po připsání částky na náš účet.

 


Reklamace


Jak mám postupovat v případě reklamace?

Podmínkou k přijetí reklamace je její zaslání emailem na adresu info@profiprints.cz. Reklamace musí obsahovat číslo objednávky, popis zjištěných vad
a rozsah reklamačních požadavků. K e-mailu můžete přiložit fotografie.

 

Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?

Standardní doba vyřízení reklamace je 7 pracovních dnů. Reklamaci se budeme snažit vyřídit co nejdříve, a to včetně případného řešení.



Soubory


Jak mám připravit návrh?

Ke každému vybranému produktu si můžete stáhnout šablonu. Šablony naleznete v horním menu Tisková data → Tiskoviny a zvolíte požadovaný produkt. Všeobecný návod „Jak připravit tisková data?“ naleznete v Tisková data → Tiskoviny či Tisková data → Textil. Až budete mít návrh připravený, vygenerujte tiskový soubor ve formátu PDF. U tiskovin nezapomeňte hlavně na spad a ořezové značky, které musí tiskový PDF soubor obsahovat
a barvy musí být v barevném prostoru CMYK. Písmo převedeno do křivek.

 

Jaké jsou požadavky na rozlišení u tiskových souborů?

Soubory pro tisk by měly mít ideálně rozlišení 300 DPI (počet pixelů na palec).

 

Kontrola souboru

U každého souboru je prováděna základní kontrola. Kontrolujeme formát souboru, barvy a tiskové značky. Pokud byste raději podrobnou kontrolu dat, můžete si jí v košíku přidat za 149 Kč. V případě dotazů spojených s grafickými soubory vás budeme kontaktovat prostřednictvím e-mailu uvedeného
v registračním formuláři (u nákupu bez registrace v kontaktních údajích).

 

Jak mám zaslat tiskový soubor?

Tiskový soubor nahrajte do objednávky u objednávaného produktu, tedy předtím než produkt vložíte do košíku. V případě potřeby můžete soubor odeslat s číslem objednávky na emailovou adresu: info@profiprints.cz.